2017. május 1., hétfő

Áprilisi visszanéző (Rúnanapló)

A 2017 hónapok kövei
http://foltkutatok.blogspot.hu/2017/01/a-honapok-kovei-2017-esztendore.html
áprilisban veszélyes utakra figyelmeztettek. Csapdákra, ingoványra.

Egy két hibát és bénázást leszámítva remekül lavíroztam a zátonyok közt. Vagy észre sem vettem, hogy nyakig ér trutyi?
Ami kellemetlenül érintett, az egy kis pénzmag, amiért nem is dolgoztam meg, és sértés nélkül vissza sem utasíthattam. Fizikailag nyomta a lelkem, amíg el nem költöttem villám gyorsan, mintha nem is lett volna. Megkönnyebbültem és léptem.
A halogatott dolgokat tovább toltam, sőt szaporítottam is új tervekkel, félbehagyott pepecseléssel. Azt hiszem, túl lazán veszem.
Az biztos, áprilisban lefárasztottak az emberek, magamat is belevéve.
Ezért két nap hosszabítást kértem a MajusElsejés ünnepre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése