2018. március 12., hétfő

Egészség, energia, összetartozás (Rúnanapló)

Ismét a rúnákhoz fordultam energiáért:

Jel, amit én választottam
    +   jel, amit a rúnák súgtak
       +  felszabadító tűz  =  kívánság és hamu a szélben

A többi rajtunk múlik.


-----------------------------------------------
BKEO
az én csapatom Nem akarom, hogy széthulljon a munkahelyi káoszban.

- Wunjo energiája kapcsoljon minket össze, öntsön el lelkesedéssel mindenkit, hogy együtt örüljünk a sikernek!

(Kicsit szocreálos kérés, de a rúnák is ugyanezt tanácsolták, mert együtt könnyebb. Na!)




-----------------------------------------------
JozefProf
az én mentorom, hogy úgy mondjam, de mindig úgy érzem, valami emészti belülről, vagy nem tud dolgokat megemészteni, és így nyitva a kapu a betegségeknek. Mostanában egyre több nyavalyától szenved.

- Uruz ősi energiája pumpáljon friss erőt belé, hogy az egészség útját válassza!
- A rúnák is kiterjesztik rá a Algiz védelmét, vigyázzák gyógyulását, szerencsével támogatják az akadályok leküzdésében.


Ez az! Gyerünk, gyerünk!



-----------------------------------------------
Jonatán
az én kutyám (a daimonom) április végén betölti a tizedik évét. Aggódom.

- Uruz vad ereje űzze el a fenyegető betegségeket, egészséges ösztön hajtsa tovább a felfedezni váró nyomokon s az életerő sose hagyja el!
- A rúnák Gebo ajándékát adják neki, a kapocs még erősebb lesz köztünk, s talán bölcsesség is akad az ajándék csomagban.


A Jonatán név jelentése: Isten ajándéka (mint megtudtam utóbb), tehát mind a ketten megkaptuk a magunkét


-----------------------------------------------
Én
sem érzem magam túl fittnek, kéne egy kis kraft.

- Uruz segítségét kérem, hogy védjen meg mindenféle fertőzéstől, friss életerőt töltsön rozsdás tagjaimba, lehengerlő akaratot elmémbe és kitartó szenvedélyt lelkembe!
- A rúnák szerin nem árt az egzisztenciát is erősíteni, ezért Othala energiájával segítenek bőséget és jólétet hozni a családi életbe.

Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése